nuffnang ads

15 August 2011

pakej sesuai untuk BlackBerry


hurm, sejak aku pakai BlackBerry ni. memang pening nak pilih pakej yang sesuai untuk BlackBerry Internet Services(BIS). yela, boleh dikatakan semua telco menyediakan pakej BIS. kalau setakat bukak BlackBerry Messenger(BBM), Facebook dan Twitter je tapi guna pakej BIS yang mahal wat pe! macam membazir lah pula.

aku terlalu memilih pakej yang sesuai sampai tak tahu nak pakai telco yang mana. lagi-lagi aku ni jenis yang cerewet memilih nombor telefon. yela, aku benci betul bila nombor telefon jenis berterabur ni! da lah susah nak ingat. haish~ last-last, aku pinjam je simkad Maxis kawan aku. itu pun sebab nak sangat online kat handphone.

aku ni suka check laman web telco yang sediakan pakej BIS. kebanyakkan DiGi lah paling banyak pakej BIS berbanding Celcom, Maxis, U Mobile dan TuneTalk.

untuk lebih lanjut, klik --> DiGi BlackBerry Plans

kalau nak diikutkan, memang tak banyak berbeza dengan telco-telco yang lain. setakat nak online BBM, Facebook, Twitter dan chat. purata dibawah RM30/sebulan. apa-apa pun, selagi aku tak dapat nombor telefon yang lawa, selagi tu la aku tak bertukar ke telco yang lain. HAHA ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...