nuffnang ads

15 August 2011

simkad percuma perhantaran percuma




aku rasa berita ni da lama, aku pun dah tahu benda ni pun dah lama juga. tapi aku tak ada masa nak post kan entry baru. ala, lagi pun tak semua tahu pasal ni kan? okek, lets me introduce~

promasi ni dilakukan dari telco Tune Talk, mungkin ini satu cara untuk menarik pengguna menggunakan line Tune Talk kot. tapi okey what? siapa untung kalau telco berlumba-lumba membuat promosi untuk penggunanya? of course la kita semua. :)



apa yang menarik nya tentang promosi ni adalah, untuk mendapatkan simkad baharu dengan percuma dari Tune Talk cuma register di laman web TUNE TALK sini. bukan sahaja simkad percuma, tetapi perhantaran terus ke rumah anda juga turut percuma! malah, nombor telefon nya juga boleh dipilih sendiri. nice eh? Tune Talk betul-betul nak menarik pengguna menggunakan rangkaian telco mereka.

dari segi coverage pula, jangan risau. syarikat Tune Talk menyewa talian Celcom. so, dimana ada coverage Celcom, disitu ada coverage Tune Talk. cuba lah promosi yang Tune Talk buat tu, tapi aku bagi warning awal-awal! jangan terlalu mengharap pula. aku pun buat ni suka-suka, lagipun nombor telefon aku pilih cantik juga. wooottt~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...